Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

μυθος λημνιων γυναικων

τυπογραφική σύνθεση
Δίπλωμα οδήγησης στα 17: Όλες οι αλλαγές στον τρόπο εξέτασης
PIXABAY

Κάµερες και µικρόφωνα επιστρατεύει το υπουργείο Μεταφορών προκειµένου να βάλει φρένο στα «λαδώµατα» για την απόκτηση άδειας οδήγησης.


μυθος λημνιων γυναικων

αιτιεσ φουσκωματοσ κοιλιασ

Με κάμερες και μικρόφωνα εντός των αιθουσών εξέτασης και των οχημάτων, µε ηλεκτρονικό καθορισμό του ζεύγους εξεταστή-εξεταζόμενου πριν από την εξέταση του υποψηφίου, συστηματικούς και έκτακτους ελέγχους και επιθεωρήσεις, αλλά και δημιουργία Κέντρου Ελέγχου, σε συνδυασμό µε τις πειθαρχικές ποινές και τα βαριά πρόστιμα, θα επιχειρήσει το υπουργείο Μεταφορών να βάλει φρένο στα «λαδώματα» και στις δωροδοκίες για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Αυτό προκύπτει από την τελική μορφή του νομοσχεδίου του υπουργείου που θεσμοθετεί τη συνοδευόμενη οδήγηση από την ηλικία των 17 ετών, και παρουσιάζει το «Έθνος».

Αποτέλεσμα του νέου οπτικοακουστικού συστήματος είναι η οριστική χορήγηση νέων αδειών οδήγησης να διαρκεί έως και πέντε εργάσιμες ημέρες, ώστε να ελεγχθεί το υλικό που έχει συγκεντρωθεί. Σύμφωνα µε τις προβλέψεις του νομοσχεδίου, που θα κατατεθεί το συντομότερο στη Βουλή, κάθε υποψήφιος οδηγός θα υποβάλλεται πρώτα στη θεωρητική εξέταση, και εφόσον επιτύχει, θα ακολουθεί η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς, η οποία θα διενεργείται σε δύο στάδια, που μπορούν να προγραμματίζονται και την ίδια ημέρα.

Χωρίς τον εκπαιδευτή

Σύμφωνα με το «Έθνος», το πρώτο στάδιο θα είναι η πορεία, ενώ στο δεύτερο θα εξετάζονται οι δεξιότητες οδήγησης των υποψηφίων. Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται στο δεύτερο στάδιο µόνο εφόσον επιτύχουν στο πρώτο, ενώ, εάν αποτύχουν στο δεύτερο, θα επανεξετάζονται και στο πρώτο.

Η δοκιμασία προσόντων θα διενεργείται από έναν εξεταστή, ενώ δεν θα επιτρέπεται να βρίσκεται εντός του οχήματος ο εκπαιδευτής των υποψηφίων. Για την εξέταση όσων θέλουν να αποκτήσουν δίπλωμα για δίκυκλο, προβλέπεται στη µοτοσικλέτα να επιβαίνει µόνο ο υποψήφιος. Με το σχέδιο νόμου αυξάνονται τα εξέταστρα για τη θεωρητική και πρακτική εξέταση στα 15 ευρώ, από 10 ευρώ που είναι σήμερα, µε το 1/3 του ποσού να αποδίδεται στις περιφέρειες ώστε να διατεθεί σε αυτές τις ανάγκες.

Τα εκπαιδευτικά οχήματα που θα χρησιμοποιούνται στις εξετάσεις θα πρέπει να διαθέτουν διαδικτυακή σύνδεση µε το Κέντρο Ελέγχου του υπουργείου και κάμερα µε µμικρόφωνο.

Η θεωρητική και η πρακτική εξέταση των υποψηφίων μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο και καταγράφονται µε τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων και το υλικό μεταφορτώνεται την ημέρα της εξέτασης.

Το υλικό αυτό, χωρίς το οποίο η εξέταση θα θεωρείται άκυρη, περιέχει:

  • Τον χώρο διενέργειας των θεωρητικών εξετάσεων όπου απεικονίζονται όλοι οι συμμετέχοντες στη διαδικασία. Κατά τη διενέργεια της εξέτασης θα δημιουργείται κλωβός διακοπής ασύρματης επικοινωνίας, θα απενεργοποιούνται κινητά και κάθε άλλη ηλεκτρονική συσκευή.
  • Το εσωτερικό του εκπαιδευτικού οχήματος όπου απεικονίζονται όλοι οι συμμετέχοντες.
  • Το εξωτερικό του οχήματος όπου φαίνεται το οδικό δίκτυο στο οποίο κινείται
  • Οι εξεταστές

    Με το σχέδιο νόμου δίνεται λύση και στο ζήτημα της αμοιβής των εξεταστών.

    Αναδρομικά από την 1η Μαΐου 2018 έως τρεις μήνες από την έναρξη ισχύος του νόμου καθορίζεται μηνιαία αποζημίωση ύψους 240 ευρώ, υπό την προϋπόθεση ο υπάλληλος να έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον έξι εξετάσεις. Σε περίπτωση μικρότερης συμμετοχής, το ποσό θα περιορίζεται ανάλογα.

    Οι εξεταστές θα είναι αποκλειστικής απασχόλησης και οι εξετάσεις θα διενεργούνται εντός ωραρίου. Σε περιφερειακές ενότητες όπου ο αριθμός των υποψηφίων είναι μικρός θα μπορούν να απασχολούνται και σε άλλο αντικείμενο, ενώ στις νησιωτικές και µη επαρκώς στελεχωμένες περιοχές οι εξεταστές θα ασκούν αποκλειστικό έργο µόνο µία ημέρα την εβδομάδα. Παράλληλα, µε ηλεκτρονικές κληρώσεις ανά τετράμηνο θα επιτυγχάνεται η διαρκής εναλλαγή τους.

    Πριν από την εξέταση κάθε σταδίου µε νέα ηλεκτρονική κλήρωση θα προκύπτει το ζεύγος κάθε εξεταζόµενου-εξεταστή. Τη δυνατότητα να οδηγούν µε συνοδό θα έχουν νέοι και νέες που κλείνουν τα 17 τους χρόνια, αφού περάσουν από θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση και επιτύχουν στις αντίστοιχες εξετάσεις.

    Τότε θα τους χορηγείται βεβαίωση δυνατότητας οδήγησης µε συνοδό ο οποίος θα πρέπει να είναι:

    • Τουλάχιστον 30 ετών.
    • Κάτοχος άδειας οδήγησης για πέντε χρόνια.
    • Να µην του έχει καταλογιστεί κανένας βαθμός ποινής στο point system.

    Ο ανήλικος κατά τη διάρκεια της συνοδευόμενης οδήγησης υποχρεούται σε ειδική ασφαλιστική κάλυψη. Η οριστική άδεια οδήγησης θα χορηγείται μετά τη συμπλήρωση των 18 ετών.


    Σχόλια

    Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

    κυνηγι λαγου με γιουρα μπρουνο 2013

    Όπως γράφει η τοπική ιστοσελίδα LamiaReport.gr, μια γκάφα της ΔΕΗ άφησε με το στόμα… ανοιχτό τους γονείς της οικογένειας, που προσπαθούσε μάταια να καταλάβει τι είχε συμβεί και «φούσκωσε» τόσο πολύ ο λογαριασμός. κυνηγι λαγου με γιουρα μπρουνο 2013 οι κεραιες του σαλιγκαριου πτωση νεφρου συμπτωματα Η μητέρα της οικογένειας, που μίλησε στην τοπική ιστοσελίδα, διηγείται ότι την επόμενη μέρα πήγε στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ στη Λαμία. Ευτυχώς η υπηρεσία κατάλαβε γρήγορα την… γκάφα και ενημέρωσε ότι θα διορθώσει το λάθος με νέο λογαριασμό. Άλλωστε στην μέτρηση για ένα απλό νοικοκυριό, είχαν καταγραφεί σχεδόν 20.000 KWh (19212 για την ακρίβεια) σε μία περίοδο 4 μηνών, κάτι που και ένας απλός μηχανικός θα μπορούσε να καταλάβει ότι είναι αδύνατον. «Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας στοιχειώδης έλεγχος όταν τα στοιχεία παρουσιάζουν τέτοια τρομερή απόκλιση;» είπε η πολύτεκνη μητέρα.

    σαλτσα για ψητο ψαρονεφρι

    may might diff곥nce Σύμφωνα με το γραφείο του υφυπουργού Ναυτιλίας Νεκτάριου Σαντορινιού, πρόκειται για τα νησιά σε Αστυπάλαια, Μύκονο, Λέρο, Λειψούς, Ρόδο, Κω, Τήλο, Χάλκη, Καστελόριζο, Κάρπαθο, Κάσο, Νίσυρο, Κάλυμνο, Σύμη, Σύρο, Μήλο, Θήρα, Πάρο, Νάξο, Κύθνο, Κέα, Αμοργό, 'Ανδρο, Σίκινο και Αγαθονήσι. σαλτσα για ψητο ψαρονεφρι τροχός μεσοποταμία Το υπουργείο Ναυτιλίας παρακολουθεί στενά, από την πρώτη στιγμή, την πορεία προς την ολοκλήρωση του πλαισίου λειτουργίας των υδατοδρομίων, συμμετέχοντας σε κοινές ομάδες εργασίας με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ενημερώνοντας, παράλληλα, τους τοπικούς φορείς για κάθε εξέλιξη, καθώς θεωρεί ότι είναι κομβικής σημασίας η αρχή λειτουργίας αυτού του εναλλακτικού τρόπου μετακίνησης για τους νησιώτες.

    κολωνια one man show

    Ανατρέχοντας στα επίσημα στατιστικά στοιχεία που είναι διαθέσιμα στη σελίδα του ΟΠΑΠ, www.opap.gr οι αριθμοί που μοίρασαν τα μεγαλύτερα ποσά τζακ ποτ στην πρόσφατη ιστορία του παιχνιδιού είναι οι εξής: κολωνια one man show γέφυρα χαλκίδας συντήρηση · Στις 15 Απριλίου 2010 όπου το Τζόκερ μοίρασε 19,3 εκατ. ευρώ, ο χρυσός συνδυασμός ήταν 17,22,36,39,42 και ΤΖΟΚΕΡ το 14 · Στις 6 Νοεμβρίου 2014 που μοίραζε 18,4 εκατ. ευρώ, τα τυχερά νούμερα ήταν τα 9,14,20,24,30 και ΤΖΟΚΕΡ το 16 · Στις 13 Δεκεμβρίου 2015 που το ποσό που διανεμήθηκε άγγιξε τα 15,5 εκατ. ευρώ o υπερτυχερός είχε παίξει τα 10,27,28,31,38 και ΤΖΟΚΕΡ το 3 · Στις 10 Νοεμβρίου 2016 το παιχνίδι μοίρασε 13,8 εκατ. ευρώ και η κληρωτίδα είχε αναδείξει τα 6,16,22,26,37 και ΤΖΟΚΕΡ το 9 Αναφορικά με κάποια μικρότερα τζάκ ποτ προκύπτει: · Στις 27 Ιουνίου 2013 το Τζόκερ έδωσε 7 εκατ. ευρώ με τυχερούς αριθμούς5,19,26,30,34 και ΤΖΟΚΕΡ το 2 · Στις 12 Σεπτεμβρίου 2013 μοίρασε 7 εκατ. ευρώ με τυχερούς αριθμούς 4,13,24,33,35 και ΤΖΟΚΕΡ το 12 · ...